تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه اینترنتی اموزش ابتدایی شامل فایل های چون تحقیق و پژوهش ، مقاله ، درس پژوهی و اقدام پژوهی های نمونه استانی و کشوری می باشد. كليه ي فايل ها بصورت فشرده هستند که بایستی بوسيله نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج كنيد. پس از خرید علاوه بر لینک دانلود مستقیم سایت، فایل به ایمیل شما بصورت پیوست (Attachment) نیز ارسال خواهد شد. سفارش نوشتن و راهنمایی در خصوص اقدام پژوهی و درس پژوهی پذیرفته می شود. شماره پشتیبانی و تلگرام : 09037242612 ایمیل: siruos.1368@yahoo.com ** siroosmohamadzade@gmail.com


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 33797

تحلیل شکاف میزان استقرار مدیریت دانش در آموزگاران ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز


تحلیل شکاف میزان استقرار مدیریت دانش در آموزگاران ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز

این محصول به صورت PDF شامل 122 صفحه و برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی نگاشته شده است.

 

چکیده

هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تحلیل شکاف میزان استقرار مدیریت دانش در آموزگاران ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز بود.

روش­شناسی پژوهش: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی تحلیلی و از نوع پیمایشی بوده است. جامعه آماری شامل 950 نفر از معلمان ناحیه 4 اهواز بودند که با استفاده از جدول کرجسی و مورگان 334 نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده، به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته مدیریت دانش استفاده شد. روایی صوری این پرسشنامه از نظر متخصصان تایید و روایی محتوایی آن از طریق ضریب CVR بدست آمد و همچنین پایایی این پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ 93/0 تعیین شد. جهت تجزیه و تحلیل داده­ها از آمار توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و آمار استنباطی (آزمون تی مستقل و آنالیز واریانس یک راهه) استفاده شده است.

یافته­ها: یافته های پژوهش حاکی از این است که وضعیت موجود استقرار مدیریت دانش و مولفه­های آن شامل کسب دانش، ثبت و ضبط دانش، انتقال دانش، خلق دانش و کاربرد دانش در بین آموزگاران آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز............

فهرست مطالب صفحه

چکیده 1

فصل اول: کلیات و طرح تحقیق.. 2

1-1 مقدمه. 3

1-2 بیان مساله. 4

1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 9

1-4 اهداف پژوهش.... 10

1-4-1 هدف کلی.. 10

1-4-2 اهداف فرعی.. 11

1-5 فرضیه های پژوهش.... 11

1-5-1 فرضیه اصلی پژوهش.... 11

1-5-2 فرضیه های فرعی پژوهش.... 11

1-6 تعارف واژگان (تعریف نظری و عملیاتی) 12

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش.... 13

2-1 مقدمه. 14

2-2 مبانی نظری.. 16

2-2-1 تاریخچه مدیریت دانش.... 16

2-2-2 سیر تحول مدیریت دانش.... 18

2-2-3 تعاریف مدیریت دانش.... 20

2-2-4 مدل های مدیریت دانش.... 26

2-2-5 فعالیت های کلیدی مدیریت دانش.... 33

2-2-6 مهارت های مورد نیاز برای مدیریت دانش.... 37

2-2-7 عوامل موثر بر مدیریت دانش.... 39

2-2-8 اهمیت نیاز به مدیریت دانش در سازمان های دولتی.. 41

2-2-9 کارکردهای مدیریت دانش در سازمان ها 42

2-2-10 بسترهای مورد نیاز برای اجرای موفقیت مدیریت دانش در سازمان.. 42

2-2-10 مراحل عملیاتی کردن مدیریت دانش در سازمان (مراحل پیاده سازی) 43

2-2-11 ایجاد سازمان دانش مدار 45

2-2-12 مشکلات رسیدن به سازمان دانشمدار 45

2-2-13 دلایل عدم موفقیت پروژه مدیریت دانشی در سازمان ها 46

2-3 پیشینه پژوهش.... 48

2-3-1 پیشینه داخلی.. 48

2-3-2 پیشینه خارجی.. 51

2-4 خلاصه فصل.. 52

فصل سوم: روش شناسی پژوهش.... 54

3-1 مقدمه. 55

3-2 روش تحقیق.. 55

3-3 قلمرو پژوهش.... 57

3-4 جامعه آماری.. 57

3-5 شیوه نمونه گیری و حجم نمونه. 57

3-6 روش گردآوری اطلاعات... 58

3-7 ابزار گردآوری اطلاعات... 58

3-8 روایی پژوهش.... 59

3-9 پایایی ابزار اندازه‌گیری.. 62

3-10 روش تجزیه و تحلیل داده ها 64

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 65

4-1 مقدمه. 66

4-2 تجزیه و تحلیل داده ها 66

4-3 یافته های توصیفی.. 67

4-3-1 وضعیت جنسیت پاسخگویان.. 68

4-3-2 وضعیت سابقه کاری پاسخگویان.. 69

4-3-3 وضعیت مدارک تحصیلی پاسخگویان.. 70

4-3-4 وضعیت سن پاسخگویان.. 71

4-4 توصیف مولفه های مدیریت دانش.... 72

4-5 بررسی نرمال بودن داده ها 72

4-5 یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق.. 73

4-5-1 فرضیه اصلی پژوهش.... 73

4-5-2 فرضیه فرعی اول.. 74

4-5-3 فرضیه فرعی دوم. 75

4-5-4 فرضیه فرعی سوم. 76

4-5-5 فرضیه فرعی چهارم. 77

4-5-6 فرضیه فرعی پنجم.. 77

4-5-7 تحلیل شکاف... 78

4-6 یافته های جانبی.. 79

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها 82

5-1 مقدمه. 83

5-2 تبیین یافته ها 83

5-2-1 یافته های توصیفی.. 83

5-2-2 یافته های توصیفی متغیرها 84

5-3 تبیین یافته ها 86

5-3-1 فرضیه اصلی.. 86

5-3-2 فرضیه فرعی اول.. 87

5-3-3 فرضیه فرعی دوم. 88

5-3-4 فرضیه فرعی سوم. 89

5-3-5 فرضیه فرعی چهارم. 90

5-3-6 سوال فرعی پنجم.. 91

5-4پیشنهادات کاربردی.. 92

5-5 پیشنهادات برای پژوهش های آتی.. 94

5-6 محدودیت های پژوهش.... 95

منابع و مآخذ. 96

منابع فارسی.. 97

منابع خارجی.. 102

پیوست ها 107

پرسشنامه. 108


مبلغ قابل پرداخت 26,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1015

مطالب تصادفی

  • عنوان اقدام پژوهی : ارائه راهکارهایی جهت بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در سال تحصیلی 98-97
  • عنوان درس پژوهی منتخب منطقه : بهبود درک دانش آموزان در رابطه با پدیده ی آتشفشان
  • مقاله : بررسي وضعيت و شناسايي موانع نوآوري آموزشي در مدارس از ديدگاه دبيران و دانش آموزان دبيرستاني
  • جشنواره جابربن حیان  ( پروژه علمی دانش اموزان)
  • درس پژوهی : آموزش تم7- جشن تولد دوقلوها  (ریاضی پایه اول  ابتدایی)

فروشگاه اینترنتی آموزش ابتدایی (فروشگاه جامع خرید اقدام پژوهی , درس پژوهی , مقاله ، تحقیق و ...)